1. Mi változott a szervezetben az együttműködésünk alatt, és az miben segített?
“Fuvarszervezésben az egyik legfontosabb kulcskérdés, hogy milyen áron hány km-t tudunk megtenni. Ezt sokféleképp lehet befolyásolni, de mindegyikhez megfelelő tapasztalat és kommunikáció szükséges. Az értékesítési tréningek alkalmával a kommunikációnkat csiszoltuk, tudatosítottuk, hogy mikor mit kell tenni. Van aki nem tudott lépést tartani, van aki szárnyakat kapott, és eredményességben mindenkit túlszárnyalt.”
2. Mit teszel másképp most, mint korábban?
“Olyan emberekkel dolgozom együtt, akikben 100%-ban megbízom, tudatosabban fejlesztem a csapatot, és ehhez mérten várok el eredményt.”
3. Egy kiemelkedő dolog, ami neked, vagy a csapatnak jelentős javulást okozott.
“A képzések folyamán kikristályosodott, hogy kiben mekkora potenciál van, mire képes, tud-e fejlődni. Részvételem a programokon sok szempontból jó volt: saját szememmel láttam, mit kapnak a kollégák, erősödött a csapat kohézió és tudásomat és tapasztalatomat a felépített programba integrálhattam. Ezáltal saját ügyfélkörünkre dolgoztunk ki kérdéseket, mondatokat, nehéz helyzetekre megoldásokat, amiket folyamatosan használunk.”