A bevételt elsősorban az értékesítői szerzik meg vagy épp veszítik el, ezért fontos, hogy mindig fejlessze Őket!
Azonnal bevethető 5 lépéses Értékesítés Fejlesztő Formula
Cégvezetőként hogyan fejlessze értékesítőit, hogy eredményesebbek legyenek, ezáltal magasabb bevételt érjenek el?
Miért kell fejleszteni az értékesítőket?
Mi a különbség kiszolgáló, eladó és értékesítő között?
Milyen lépésekből áll egy hatékony értékesítési folyamat?
Hogyan fejlessze értékesítőit?
KÖRVÉLYESSY GÁBOR – Az Upskills Akadémia alapítója
Misszióm, hogy olyan fejlesztési programot készítsek, ahol tudatosan felépített, interaktív képzési akadémiával, professzionális vendégelőadókkal biztosítjuk a hazai cégvezetők pénzügyi és időbeli szabadságát.
Mindezt úgy, hogy a vezetők és az értékesítők képzésére fókuszálunk. Hiszen, ha egy cégvezető fejleszti kulcsembereit, egyszerre nő a szabadsága és cége bevétele.
Mit mondanak rólam azon Ügyfelek, akikkel már dolgoztam együtt?
“Gábor remek ajánlólevéllel érkezett hozzánk, hiszen a társcégünknél korábban bevezetett és rendkívül sikeres program kidolgozásának és megvalósításának oszlopos tagja volt.
Az első pillanattól megtalálta vállalatunk – valamennyi szintjén szóló- hangját és Gábort őszinte, tárgyilagos mégis empatikus kommunikációja hatására a kollégák örömmel és nyitottan fogadták bizalmukba.
Ez nagyon erős alapot adott a fejlesztési igények megértéséhez, ami egy jól kidolgozott, egymásra épülő és ezért biztos rendszerben vállhatot megvalósíthatóvá.”
“Sokan keressük, mivel tudunk előbbre jutni, színvonalasabb szolgáltatást nyújtani, előbbre jutni a szakmánkban, vagy éppen, hogy hogyan tudnánk jól érezni magunkat a bőrünkben a munkánk során.
Nos, ehhez kaptam segítséget-kóstolót Gábortól egy etikai tréningen, ahol hamar olyan benyomások értek, hogy elsősorban a szemléletünket, hozzáállásunkat kell formálni.
Hogyan kell jól kommunikálni, hogyan kell jól ösztönözni, jól együttműködni, s mindezt hogyan kell tisztességesen, etikusan, az emberben mindig az embert, és nem csupán eszközt, néha ellenfelet látni.
Mindezt lelkesen, barátságosan, ösztönzően, gyakorlatiasan tudta bemutatni.”
“Egyéni beszélgetésem Gáborral megdöbbentett engem. Olyan dolgokról beszélt, ami első hallásra érdekes volt, de számomra elérhetetlen. De két fontos dologra a mai napig emlékszem:
1. Ha az ügyfél beleköt valamibe elsőre gondoljam végig a lehetőségeket, és ne adjak többet, mint annyit, ami megoldást ad a problémára.
2. Ha kifogásokat mondanak, akkor válaszom előtt kérdezzem meg, hogy pontosan mit gondol. Ezek alkalmazásával egyértelműen pénzt, munkaidőt tudok megtakarítani! Köszönöm”